ما در این مقاله می خواهیم شما را با نکات جدید آشنا کنیم. به همین منظور، فرآیند سئو سایت و ترفندهای بهینه سازی را به شما در آموزش سئو در اصفهان به صورت کامل توضیح داده ایم. پس با ما همراه باشید. برای درک بهتر سئو به شما پیشنهاد میکنیم ابتدا با مفهوم سئو سایت آشنا شوید، بدین منظور پیشنهاد می کنیم مقاله ی “سئو چیست” را مطالعه فرمایید.
من قصد دارم که شما را با این واژه محتوای همیشه سبز آشنا کنم اما قبل از آن با یک مثال خیلی ساده این را برای شما ساده سازی می کنم. خب شما فرض کنید که یک باغ دارید و تمام درختارن باغ کاج سبز هستند و با گل های که برای شما حس تازگی و بوی خوشی را به همراه دارد. خیلی لذت بخش است درسته؟!. حال اگر در زمان درست به باغ خود رسیدگی کنید همیشه باغ سبز و زیبای دارید و هیچ موقع از آن خسته نمی شوید. این یک مثالی بود که شما را با محتوای همیشه سبز آشنا کنم که اگر در زمان درست و صحیح به محتوای خود رسیدگی کنید و محتوای خود را بروز نگه دارید باعث می شود که محتوای سایت شما سبز بماند.
اکنون اگر شما بتوانید کسب و کار خود را به نوعی از محتوای سبز استفاده کنید قطعا کاربران بیشتری را به سایت خود جذب خواهید کرد. اگر شما دنبال این هستید که بتوانید با لنگر های مناسب مخاطبان تان جذب کنید و همیشه به سایت شما سر بزنند حتما این مقاله را تا انتها بخوانید و از تکنینک محتوای همیشه سبز استفاده کنید.
محتوای همیشه سبز چیست؟
خب طبیعتآ تمام محتوا ها و مقالات سایت ها پایدار هستند و هرگز در سایت ها ناپدید یا حذف نمی شوند اما نکته ی که قابل توجه هست اینکه محتوا همیشه سبز باید در طولانی مدت بروز و قابل استفاده برای کاربران باشد و هرگز منقضی نمی شود.
دقت داشته باشید که در قالب پروژه های سئو که به صورت سئو کلاه خاکستری انجام می شود نتایج بسیار خوبی را به همراه دارد البته با خدمات سئو در شاهین شهر که در کاردان سئو انجام می شود در صورت تمایل می توان برای دریافت خدمات به بخش خدمات سئو محلی مرجعه کرد.
چرا باید از محتوای همیشه سبز استفاده کنیم؟
چگونه یک محتوای همیشه سبز بنویسیم؟
نکاتی برای نوشتن محتوای همیشه سبز
برای متخصصین ننویسید
از زبان بیش از حد رسمی بپرهیزید
موضوعات خود را کوتاه بیان کنید
موضوعات را به هم لینک دهید
بهترین محتوای خود را مجدد مورد استفاده قرار دهید
نتیجه گیری
با توجه به توضیحاتی که داده شد محتوای همیشه سبز برای تمام سایت ها بسیار ارزشمند است و استفاده از آن مزید بر علت نیست اما باید توجه داشته باشیم که به این معنی نیست که باید تمام محتوا ها و مقالات سایت سبز باشند.! هر موضوعی باتوجه به زمان و همه گیری که دارد می تواند برای کاربر مناسب باشد در نتیجه نیازی نیست که همیشه به محتوای همیشه سبز متکی باشیم. این تکنیک را بدانید که بهترین استراتژی برای بازاریابی محتوا، داشتن تقویم محتوایی با ترکیب مقالات سریالی و طولانی مدت است.
این مقاله در سایت کاردان سئو تهیه و تولید شده است. همچنین اگر پیشنهاداتی در جهت کیفیت و موضوعات مقالات داشته باشید می توانید خیلی راحت در بخش ارسال نظرات پیشنهادات خود را برای ارسال نمایید. همچنین اگر قصد دارید که به صورت تخصصی یادگیری سئو سایت را در برنامه داشته باشید این نوید را به شما می دهیم که برای درک بیشتر این مفهوم و آشنایی با استانداردها و تکنیک های حرفه ای سئو با ما در دوره آموزش سئو در اصفهان همراه باشید.