کاردان سئو

خدمات سئو خارجی off page seo سئو آف پیج تضمین رتبه 1

خدمات سئو خارجی و ساخت بک لینک، به عنوان یکی از مهم ترین پارامتر های موتور جستجو گوگل برای رتبه بندی سایت در نظر دارد. اگر می‌خواهید وب سایت خود را در نتایج صفحه اول گوگل مشاهده نمایید و از مزایای بی شمار آن بهره ببرید به یک استراتژی سئو خارجی و پروفایل لینک سازی قوی نیاز دارید. با استفاده از خدمات سئو خارجی کاردان سئو شما با یک استراتژی هدفمند در رپورتاژ آگهی و بک لینک شاهد اعتبار دامنه و رشد صفحات سایت خود خواهید شد.

s18 kardanseo

لیست خدمات سئو

خدمات سئو داخلی

سئو داخلی به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل رتبه بندی شناخته شده است.

خدمات سئو محلی

سئو محلی برای مشخص کردن لوکیشن کسب و کار شما در نتایج گوگل

خدمات سئو وردپرس

سئو وردپرس برای متخصصین سئو بدون نیاز به نصب پلاگین صورت می گیرد

خدمات سئو تکنیکال

سئو تکنیکال برای بهینه سازی فایل های مهم و سرعت لود سایت و ریسپانسیو بودن صفحات

s7 kardanseo

خدمات سئو خارجی چیست؟

سئو خارجی یا همان سئو  off page به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها گفته می‌شود که خارج از سایت پیاده سازی و اجرا می شود. این تکنیک‌ها که شامل ساخت بک‌لینک، بدست آوردن لینک از شبکه‌های اجتماعی و disavow کردن لینک‌های اسپم می‌باشند به بهبود رتبه‌بندی سایت شما کمک خواهند کرد. در بحث بهینه سازی سایت‌ها برای موتورهای جستجو گوگل، بک لینک‌ها به عنوان یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی مورد اسفاده سئوکاران قرار می گیرد. ما در مجموعه خود از سئوکار حرفه ای برای پیاده سازی سئو خارجی در پروژه های خود استافده می کنیم.

چرا باید از سئو خارجی کاردان سئو استفاده کنیم؟

سئو خارجی یا همان سئو off page به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها گفته می‌شود که خارج از سایت پیاده سازی و اجرا می شود. این تکنیک‌ها که شامل ساخت بک‌لینک، بدست آوردن لینک از شبکه‌های اجتماعی و disavow کردن لینک‌های اسپم می‌باشند به بهبود رتبه‌بندی سایت شما کمک خواهند کرد. در بحث بهینه سازی سایت‌ها برای موتورهای جستجو گوگل، بک لینک‌ها به عنوان یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی مورد اسفاده سئوکاران قرار می گیرد. ما در مجموعه خود از سئوکار حرفه ای برای پیاده سازی سئو خارجی در پروژه های خود استافده می کنیم.

s8 kardanseo
s8 kardanseo

چرا باید از سئو خارجی کاردان سئو استفاده کنیم؟

سئو خارجی یا همان سئو off page به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها گفته می‌شود که خارج از سایت پیاده سازی و اجرا می شود. این تکنیک‌ها که شامل ساخت بک‌لینک، بدست آوردن لینک از شبکه‌های اجتماعی و disavow کردن لینک‌های اسپم می‌باشند به بهبود رتبه‌بندی سایت شما کمک خواهند کرد. در بحث بهینه سازی سایت‌ها برای موتورهای جستجو گوگل، بک لینک‌ها به عنوان یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی مورد اسفاده سئوکاران قرار می گیرد. ما در مجموعه خود از سئوکار حرفه ای برای پیاده سازی سئو خارجی در پروژه های خود استافده می کنیم.

چگونه خدمات سئو خارجی برای سایت شما اجرا می شود؟

سئو یک جنگ داخلی و خارجی است که باید در آن پیروز شوید!

آنالیز سئو خارجی سایت

لینک سازی خارجی

رپورتاژ آگهی

PBN

بررسی لینک خارجی

بک لینک پروفایلی

خرید ورودی گوگل

شبکه اجتماعی و فروم

تا به حال به بهترین بودن در کسب و کار خود فکر کرده اید؟

ما فریاد نمی زنیم که بهترین تیم مارکتینگ هستیم، بلکه با نتایج حاصل شده، عمل خود را به اثبات می رسانیم.

1399

تاسیس

12+

خدمات

10+

پروژه

10

مشتری از سراسر ایران

1399

تاسیس

12+

خدمات

10+

پروژه

10

مشتری از سراسر ایران

همین الان با ما در ارتباط باشید

برای برآورد قیمت سئو و سفارش خدمات سئو سایت کاردان سئو با ما در تماس باشید

مزایایی استفاده از خدمات سئو خارجی

خدمات سئو خارجی Off Page SEO یا بک لینک به عنوان یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی عمل می‌کنند. اگر می‌خواهید وب‌سایت خود را در صفحه اول نتایج جستجو نمایش دهید و از مزایای بیشمار آن بهره ببرید به یک استراتژی سئو خارجی و پروفایل لینک سازی قوی نیاز دارید. با استفاده از این خدمت اعتبار دامنه و صفحات خود را افزایش دهید.

رپورتاژ آگهی

تکنیک همسان

سیگنال شبکه اجتماعی

خرید بک لینک

تحلیل بک لینک ها

لینکسازی بلاگی

s9 kardanseo

سوالات متداول درباره خدمات سئو خارجی

اگر به سوال شما در قسمت زیر پاسخ داده نشد، حتما از طریق تماس با کارشناسان کاردان سئو آن را مطرح بفرمایید.

خدمات سئو خارجی سایت یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است در نتیجه نمیتوان قیمت مشخصی برای همه سایت ها در نظر گرفت. اما شما می توانید با کارشناسان ما در مشاوره رایگان دریافت کنید

سئو خارجی لازمه اجرا در سئو سایت هست چون که بدون سئو خارجی نتیجه گرفتن بسیار دشوار می شود ولی با پلن آف پیج در سایت می توانید در سریع ترین زمان بهترین نتیجه را دریافت کنید.

خدمات سئو خارجی سایت یک فرایندی است که در خارج از سایت شما اجرا می شود تا از اعتبار سایت های باارزش برای شما رقم بخورد تا همین موضوع سبب افزایش رتبه کلمات کلیدی در نتایج شوید.

بله. صد در صد. شما می توانید با شماره ۰۹۳۹۲۱۳۱۶۸۳ تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند و از مشاوره رایگان کاردان سئو بهره مند شوید.

ما سایت شما را رایگان آنالیز می کنیم

خدمات سئو خارجی سایت

سئو خارجی یا همان سئو  off page به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها گفته می‌شود که خارج از سایت پیاده سازی و اجرا می شود. این تکنیک‌ها که شامل ساخت بک لینک، بدست آوردن لینک از شبکه‌های اجتماعی و disavow کردن لینک‌های اسپم می‌باشند به بهبود رتبه‌بندی سایت شما کمک خواهند کرد. در بحث بهینه سازی سایت‌ها برای موتورهای جستجو گوگل، بک لینک‌ها به عنوان یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی مورد اسفاده سئوکاران قرار می گیرد. ما در مجموعه خود از سئوکار حرفه ای برای پیاده سازی سئو خارجی در پروژه های خود استافده می کنیم.

استراتژی سئو خارجی

داشتن استراتژی سئو خارجی به شما کمک می کند که اگر می‌خواهید سایت خود را در صفحه اول نتایج جستجو گوگل (SERP) نمایش دهید و از افزایش کاربر و نرخ کلیک سایت بالای بهره ببرید به یک تدوین و استراتژی سئو خارجی و پروفایل لینک سازی قوی نیاز دارید. با استفاده از خدمات سئو خارجی سایت کاردان سئو، بک لینک های قدرتمندی برای سایت خود تهیه کنید و اعتبار دامنه و صفحات سایت خود را افزایش دهید. برای اجرای عملیات سئو خارجی سایت، ابتدا باید از سئو داخلی سایت خود را پیاده سازی کرده باشید و بعد از انجام این فرآیند باید سراغ لینک سازی خارجی بروید تا بهترین نتیجه را در بهترین زمان ممکن دریافت کنید.

خدمات سئو خارجی سایت چیست؟

خدمات سئو خارجی به تمامی فرآیند سئو سایت در بیرون از سایت گفته می شود که کاردان سئو قصد دارد به زبان ساده برای شما عزیزان این موضوع را به طور کامل شرح دهد. خدمات سئو سایت فرآیند پیچیده و تخصصی است که نیاز به تجربه بسیار فراوانی در زمینه های مختلف حوزه های کاری داشته باشیم که ممکن است کوچکترین اشتباه، باعث جریمه سایت شما توسط الگوریتم های گوگل شوند.

جزئیات خدمات سئو خارجی سایت کاردان سئو

خدمات سئو خارجی سایت کاردان سئو شامل ایجاد محتوای با کیفیت برای دریافت بک لینک از سایر سایت های مرتبط با حوزه کاری خود و شبکه های اجتماعی است و در کنار این فرآیند پروفایل بک لینک سایت شما را آنالیز خواهیم کرد و لینک‌های اسپم و هرز را از سایت شما از بین خواهیم برد. همچنین به صورت دستی بک لینک های قوی برای سایت شما ایجاد خواهیم کرد تا در یک فرآیند زمانی تعیین شده به جایگاه واقعی خود در نتایج گوگل دست پیدا کنید.

هزینه خدمات سئو خارجی

هزینه خدمات سئو خارجی سایت بستگی به تعداد انواع بک لینک ها، کیفیت بک لینک ها و تعداد بک لینک های مرتبط با حوزه کاری در سایت ها دارد. سئو خارجی شامل فعالیت های گسترده ای است که ما در کاردان سئو توسط یک سئوکار حرفه ای این نوع عملیات را برای شما انجام خواهد داد. در حالت کلی سئو خارجی به تنهایی سود موثری برای سایت ها نخواهد داشت اما بهتر است که فرآیند پیاده سازی اصولی سئو سایت بر روی سایت پیاده سازی شود.

خدمات سئو خارجی شامل چه مواردی است:

  • لینکسازی خارجی
  • پروفایل شبکه های اجتماعی
  • Disavow کردن لینک های اسپم
  • تعامل با سایت ها برای گرفتن بک لینک
  • ریپورتاژ

چرا سئو خارجی مهم است؟

  • ایجاد ارتباط و اعتماد

بهینه سازی خارجی به معنای برقراری ارتباط بین کسب و کار شما و وبسایت ها یا بلاگ های مرتبط با حوزه کاری شماست. این ارتباط ها موجب کسب اعتبار و تمایز وبسایت شما می شوند.

  • ایجاد آگاهی از برند

با تحقیق و تحلیل عمیق کلمات کلیدی، برای شما کلمات کلیدی مرتبط با موقعیت جغرافیایی و حوزه کسب و کار شما تعیین و طبقه بندی می کنیم. کارشناسان ما پس از استخراج کلمات کلیدی مرتبط، یک راهکار سئو محلی جامع تدوین خواهند کرد. عملکرد این کلمات کلیدی قابل ردگیری است.

  • جذب ترافیک ارتجاعی

انتشار محتوای شما در وبسایت های مرتبط موجب دریافت ترافیک و سرنخ با کیفیت می شود. لینک های ارجاعی عمر نامحدودی دارند و مخاطب قادر به کلیک کردن روی آن هاست. از آن جایی که محتوای شما مخاطبان را در فضایی که در آن زمان سپری می کنند هدف می گیرد، کیفیت خروجی بسیار بالا خواهد بود.

  • ارتقای جایگاه در نتایج جستجو گوگل

برای موتورهای جستجو ارزیابی دقیق یک وبسایت تنها از روی عوامل سئو داخلی دشوار است. کمیت و کیفیت بک لینک ها پارامتری کلیدی در تعیین ارزش یک وبسایت هستند. بک لینک نشان دهنده ارزش و محبوبیت یک وبسایت است. پویشگرهای موتورهای جستجو با پیدا کردن بک لینک های معتبر، باعث ارتقا جایگاه وبسایت شما در نتایج جستجو می شوند.

انواع سئو خارجی سئو آف پیج

کاردان سئو در لینک سازی خارجی به  2 مدل عمل می کند اما در همین مدل سئو کلاه خاکستری اجرا می شود تا خیلی طبیعی و بدون شک گوگل بهترین نتیجه را دریافت کند و اما:

  • لینکسازی طبیعی

بدون دخالت سئو کار ایجاد می شود مثلا یک بلاگر یا تحلیل گر از موضوع و محتوای سایت خوشش می آید و برای استقبال از آن به کاربران خود معرفی می کند که ارزش بسیار بالای دارد.

  • لینک سازی دستی

لینک سازی دستی توسط خود سئو کار ایجاد می شود و در مدل های متنوع رپورتاژ آگهی فروم ها و بلاگ ها این نوع لینک سازی ها صورت می گیرد.

  • لینک سازی مصنوعی

این نوع لینک سازی ها امروزه زیاد کارایی ندارد و خب توسط  سئو کار انجام می شود به عنوان مثال در بخض نظرات یک سایت لینک مورد نظر را ایجاد کند.

خرید ورودی گوگل در اجرا خدمات سئو خارجی

در تیم حرفه ای کاردان سئو برای اجرای سئو آف پیج ابتدا سایت را با ابزار های مورد نیاز مورد بررسی قرار می دهیم تا وضعیت سایت و رقبای فعال در حوزه را با استفاده از سایت semrush.com  مورد بررسی قرار می دهیم. در ابتدا لینک های رقبا را مورد بررسی قرار می دهیم که متوجه شویم رقبا در چه سایت های رپورتاژ رقته اند و بعد از آن میریم سراغ پلن آف پیج برای سایت که در همین بین می توان از خدمات خرید ورودی گوگل برای سایت استفاده کرد ولی باید با استراتژی درست این کار صورت گیرد.

چه راهکارهایی برای بهینه‌سازی سئو خارجی وجود دارد؟

برای بهینه‌سازی سئو خارجی و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو در کشورهای دیگر، می‌توان از راهکارهای زیر استفاده کرد:

۱- ساخت بک‌لینک‌های کیفی: بک‌لینک‌هایی که از سایت‌های با رنک بالا و مرتبط به سایت شما به دست می‌آیند، می‌توانند به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک کنند.

۲- ساخت پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی: با ساخت پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی برای سایت شما و به روزرسانی آنها با محتوای جدید، می‌توان به بهبود شناسایی برند و جذب مخاطبان جدید در سراسر جهان کمک کرد.

۳- شرکت در فروم‌های صنعتی: با شرکت در فروم‌های مرتبط با صنعت و محصولات شما، می‌توان به بهبود شناسایی برند و افزایش ترافیک وب سایت شما در کشورهای دیگر کمک کرد.

خدمات بهینه سازی و سئو خارجی به فاکتورهای بستگی دارد؟

در اینجا قصد داریم که به شما از فاکتورهای مهم سئو خارجی یا همان سئو آف پیج off page seo برای شما بگویم.

  • شبکه های اجتماعی
  • پست مهمان
  • فعالیت در فروم و انجمن
  • ایجد اعتماد
  • رپورتاژ آگهی
  • خرید بک لینک
  • خرید ورودی گوگل
  • کامنت مارکتینگ
  • فعالیت در دایرکتوری
  • سایت های تبلیغاتی

تفاوت بین سئو خارجی و سئو داخلی در چیست؟

بهینه سازی داخلی سایت به این منظور گفته می شود که از از نظر رنکینگ صفحات داخلی بهینه شده باشد. در واقع سئو داخلی چیزی است که سئو کار کنترل دارد و در مقالات گوگل هم آمده است که مهم ترین بخش سئو سایت، رعایت سئو داخلی است. اگر خدمات سئو داخلی برای خدمات سئو سایت شما توسط کاردان سئو انجام شود به صورت کاملا تضمینی و با مشاوره قبل از انجام رو به رو خواهید شد تا از انجام چنین خدمات با کیفیتی مطمئن شوید.

جدیدترین مقالات کاردان سئو