کاردان سئو

خدمات سئو تکنیکال Technical SEO [بهبودسئو فنی وردپرس] 2024

انجام کلیه خدمات سئو تکنیکال (Technical SEO) برای وب سایت شما، توسط پیمان تنگستانی در کاردان سئو به صورت زیر پیاده سازی می شود: آنالیز کامل ساختار کدنویسی سایت از نظر سئو و ایندکس شدن و رفع خطاها ساخت و بهینه سازی فایل‌های مهم سئو مانند sitemap.xml و Robot.txt افزایش سرعت لود سایت و رسپانسیو کردن صفحات

s18 kardanseo

لیست خدمات سئو

خدمات سئو داخلی

سئو داخلی به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل رتبه بندی شناخته شده است.

خدمات سئو محلی

سئو محلی برای مشخص کردن لوکیشن کسب و کار شما در نتایج گوگل

خدمات سئو وردپرس

سئو وردپرس برای متخصصین سئو بدون نیاز به نصب پلاگین صورت می گیرد

خدمات سئو خارجی

سئو خارجی به عنوان یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی شناخته شده است.

s7 kardanseo

خدمات سئو تکنیکال چیست؟

خدمات سئو تکنیکال مجموعه‌ای از بهینه‌سازی‌های بر روی وب‌سایت است که با پیاده سازی آن بر روی هر سایتی، درک و استفاده کردن از سایت برای کاربران و خزنده‌های موتور جستجو آسان‌تر می‌شود. سئو تکنیکال با ایجاد تجربه کاربری فوق‌العاده و افزایش کیفیت محتواها باعث افزایش رتبه وب‌سایت‌ها خواهد شد. نکته بسیار مهم اینکه اگر تکنیکال سایت رعایت نشده باشد و دچار مشکل باشد قطعا سایت در رتبه بندی گوگل دچار مشکل خواهد شد.

چرا باید از خدمات سئو تکنیکال کاردان سئو استفاده کنیم؟

در طی سالیان اخیر رفتار کاربران به طرز چشمگیری تغییر کرده و موتورهای جستجو هم نسبت به گذشته بسیار پیچیده‌تر شده‌اند. امروزه تقریباً 3/5 میلیارد کاربر با استفاده از تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان وارد دنیای وب می‌شوند. با روند رو به رشد استفاده از تلفن‌های همراه در بین کاربران اینترنت، گوگل الگوریتم‌های خود را به شکلی به روز رسانی کرده که سرعت بارگزاری، نمایش صفحات وب‌سایت و تجربه کاربری صفحات سایت در موبایل تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی صفحات سایت داشته باشند.

 در حال حاظر وب‌سایت‌هایی که دارای ساختار ضعیف، زمان لود صفحات آهسته و ریدایرکت‌های غیر مجاز هستند توسط گوگل مجازات می‌شوند. توجه نکردن به این نکته‌های فنی و عدم استفاده از سئو تکنیکال اصولی در وب‌سایت باعث افت شدید رتبه و ترافیک ورودی خواهد شد.

s8 kardanseo

چرا باید از سئو تکنیکال کاردان سئو استفاده کنیم؟

در طی سالیان اخیر رفتار کاربران به طرز چشمگیری تغییر کرده و موتورهای جستجو هم نسبت به گذشته بسیار پیچیده‌تر شده‌اند. امروزه تقریباً 3/5 میلیارد کاربر با استفاده از تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان وارد دنیای وب می‌شوند. با روند رو به رشد استفاده از تلفن‌های همراه در بین کاربران اینترنت، گوگل الگوریتم‌های خود را به شکلی به روز رسانی کرده که سرعت بارگزاری، نمایش صفحات وب‌سایت و تجربه کاربری صفحات سایت در موبایل تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی صفحات سایت داشته باشند. در حال حاظر وب‌سایت‌هایی که دارای ساختار ضعیف، زمان لود صفحات آهسته و ریدایرکت‌های غیر مجاز هستند توسط گوگل مجازات می‌شوند. توجه نکردن به این نکته‌های فنی و عدم استفاده از سئو تکنیکال اصولی در وب‌سایت باعث افت شدید رتبه و ترافیک ورودی خواهد شد.

s8 kardanseo

چگونه سایت شما را از مشکلات فنی برطرف می کنیم؟

سئو یک جنگ داخلی و خارجی است که باید در آن پیروز شوید!

بررسی ارور سرچ کنسول

بهبود امنیت سایت

بررسی سایت مپ

بهینه سازی robots.txt

بهینه سازی ریدایرکت ها

بررسی موبایل فرندلی

برطرف کردن صفحات 404

فعال کردن https و SSL

تا به حال به بهترین بودن در کسب و کار خود فکر کرده اید؟

ما فریاد نمی زنیم که بهترین تیم مارکتینگ هستیم، بلکه با نتایج حاصل شده، عمل خود را به اثبات می رسانیم.

1399

تاسیس

12+

خدمات

10+

پروژه

10

مشتری از سراسر ایران

1399

تاسیس

12+

خدمات

10+

پروژه

10

مشتری از سراسر ایران

همین الان با ما در ارتباط باشید

برای برآورد قیمت سئو و سفارش خدمات سئو سایت کاردان سئو با ما در تماس باشید

مزایایی استفاده از خدمات سئو تکنیکال

خدمات سئو تکنیکال Technical در بهینه بودن سایت نقش بسیار مهمی دارد و یکی از مهم ترین پارامترهای سنجش گوگل برای رتبه بندی سایت ها بهینه بودن و سرعت لود صفحات سایت است چراکه از نظر تجربه کاربری برای کاربران بسیار مهم می باشد.

رفع ارورهای سرچ کنسول

رفع جریمه های گوگل

ایندکس شدن صفحات

بهینه سازی تصاویر

بهینه سازی کدها

ساخت سایت مپ

s9 kardanseo

مزایایی استفاده از خدمات سئو تکنیکال

خدمات سئو تکنیکال Technical در بهینه بودن سایت نقش بسیار مهمی دارد و یکی از مهم ترین پارامترهای سنجش گوگل برای رتبه بندی سایت ها بهینه بودن و سرعت لود صفحات سایت است چراکه از نظر تجربه کاربری برای کاربران بسیار مهم می باشد.

رفع ارورهای سرچ کنسول

رفع جریمه های گوگل

ایندکس شدن صفحات

بهینه سازی تصاویر

بهینه سازی کدها

ساخت سایت مپ

s9 kardanseo

سوالات متداول درباره خدمات سئو تکنیکال

اگر به سوال شما در قسمت زیر پاسخ داده نشد، حتما از طریق تماس با کارشناسان کاردان سئو آن را مطرح بفرمایید.

خدمات سئو تکنیکال طبق بررسی و آنالیز سایت مشخص می شود و نمی توان الان برای موضوعی که هنوز مشخص نشده قیمتی را تعیین کرد ولی این اطمینان را به شما خواهیم داد که با به صرفه ترین هزینه برای شما خواهد بود بهترین نتیجه را دریافت واهد کرد.

بله! ما به تجربه و تخصص خودمات اعتماد داریم بنابراین این اطمینان را به شما میدهیم که نه تنها سرعت وبسایت شما را به حد دلخواه تان ارتقاء میدهیم بلکه این کار را با بهترین کیفیت و رعایت تمامی استاندارد ها انجام میدیم بنابراین تضمین میکنیم اگر مغایر با این ادعا عمل کنیم تمام وجه پرداختی شما را با احترام عودت میدهیم

در حال حاضر برای سفارش خدمات افزایش سرعت سایت میتوانید با شماره ۰۹۳۹۲۱۳۱۶۸۳ از طریق واتساپ در ارتباط باشید تا هماهنگی های لازم انجام شود

بله. صد در صد. شما می توانید با شماره ۰۹۳۹۲۱۳۱۶۸۳ تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند و از مشاوره رایگان کاردان سئو بهره مند شوید.

 
ما سایت شما را رایگان آنالیز می کنیم

خدمات تکنیکال سئو سایت

انجام کلیه خدمات سئو تکنیکال سایت (Technical SEO) بر روی سایت توسط ما در کاردان سئو به صورت زیر انجام می دهیم:
  • آنالیز کامل ساختار کدنویسی سایت از نظر سئو و ایندکس شدن صفحات و بهبود مشکلات
  • ساخت و بهینه سازی فایل های مهم سئو مانند سایت مپ (sitemap.xml) و Robot.txt
  • بهبود سرعت بارگذاری صفحات سایت و واکنش گرا بودن صفحات سایت

اهمیت استفاده از خدمات سئو تکنیکال کاردان سئو

خدمات سئو تکنیکال سایت یکی از مهم ترین عواملی است که بر رتبه بندی وب سایت هادر موتور جستجو گوگل مورد بررسی قرار می گیرد. در واقع بدون بهینه سازی سئو و برطرف کردن مشکلات سئو فنی وبسایت به هیچ عنوان نمی توان انتظار رتبه خوبی را داشته باشید. خدمات سئو سایت در اجرای سئو فنی بسیار حائز اهمیت است.

در سئو فنی، با بهبود عملکرد فنی و ساختاری وب‌سایت شما، از جمله بهبود سرعت بارگیری صفحات، بهبود ساختار URL و لینک‌های داخلی و خارجی، بهینه‌سازی نقشه سایت و فایل‌های robots.txt و sitemap.xml، بهینه‌سازی کد وب‌سایت و ساختار داخلی وب‌سایت، بهینه‌سازی رسانه‌های وب‌سایت و استفاده از پروتکل امن SSL، می‌توانید رتبه وب‌سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید و در نتیجه، ترافیک وب‌سایت و درآمد آن را افزایش دهید.

همچنین، بهینه‌سازی فنی و ساختاری وب‌سایت شما در سئو فنی، می‌تواند بهبود تجربه کاربری کاربران وب‌سایت و افزایش اعتماد آن‌ها به کسب‌وکار شما نیز منجر شود. بنابراین، درک و اجرای بهینه‌سازی فنی و ساختاری وب‌سایت شما در سئو فنی، برای رشد و موفقیت کسب‌وکار شما بسیار حائز اهمیت است.

ویژگی و مزیت سایتی که از لحاظ سئو تکنیکال جایگاه و امتیاز خوبی دارد؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های که سایتی از لحاظ سئو تکنیکال جایگاه و امتیاز خوبی دارد، باید داشته باشد، سرعت لود سریع صفحات سایت است. سایتی که سرعت لود سریع داشته، تجربه کاربری بهتری را برای کاربران ارائه می‌دهد و احتمال بازگشت کاربران به وب‌سایت را افزایش می‌دهد و نرخ تبدیل بالا می رود.

عملکرد فنی مناسب سایت، جذب مخاطبان بیشتر را به دنبال دارد و کاربران زمان بیشتری را در سایت شما خواهند گذراند. همچنین بازخورد مثبت سایت به بهبود رتبه آن در گوگل کمک زیادی می‌کند. سئو تکنیکال بازدیدهای مرتبط را نیز افزایش می‌دهد. در نتیجه هرچه بازدید مرتبط بیشتر شود، میزان فروش محصولات شما نیز افزایش خواهد یافت.

تشخیص سئو سایت با تکنیکال سئو سایت

  • ایجاد سایت مپ (sitemap)
  • قرار دادن مدل های اسکیما برای صفحات سایت
  • واکنش گرا بودن صفحات سایت برای تمامی پلتفرم ها
  • بهینه سازی ساختار سایت برای ایندکس شدن بهتر
  • برطرف کردن جریمه های گوگل
  • ریدایرکت کردن لینک های شکسته
  • رفع خطا سرچ کنسول
  • خدمات افزایش سرعت سایت

سئوی فنی سایت توسط پیمان تنگستانی

خدمات سئو تکنیکال سایت مجموعه ای از فرآیند سئو سازی سایت است که با اجرای آن بر روی هر سایتی، درک استفاده از سایت را برای کاربران و خزنده‌های گوگل راحت تر می کند. خدمات سئو تکنیکال باعث ایجاد تجربه کاربری دقیق که منجر به افزایش رتبه سایت‌ها می شود.

استفاده از خدمات سئو داخلی در بهبود سئو فنی

کاردان سئو و ماز و میهن وردپرس در مقاله های خود آورده اند که اگر برای بهبود صفحات داخلی سایت از خدمات سئو داخلی استفاده کنید و در راستای هم مشکلات فنی داخلی سایت را برطرف کنید بهترین نتیجه را خواهید گرفت و دیگر نیازی به استرس و نگرفتن رتبه در نتایج گوگل نباشید.

افزایش سرعت سایت

افزایش سئو سایت باعث بهبود سریع تر بارگذاری صفحات سایت شده که نیز بر روی تجربه کاربری مخاطبان و رتبه بندی سایت در گوگل شده است. با استفاده از خدمات سئو تکنیکال کاردان سئو، باعث کاهش اندازه فایل‌های CSS، JS و HTML  که در زمان طراحی سایت شما می شود. همچنین ما در کاردان سئو کد‌های شما را بهینه می کنیم، که این کار منجر به کاهش ریدایرکت‌ها در سایت خواهد شد، کش مرورگر سایت شما را فعال می کنیم، تا سایت شما را به شبکه توزیع محتوا (CDN) متصل کرده و زمان پاسخ گویی به سرور را شدیدا بهینه خواهد کرد.

خدمات سئو تکنیکال شامل چه مواردی است:

  • بهینه سازی تصاویر
  • بهینه سازی حجم کدها
  • بهبود سرعت لود سایت
  • حذف افزونه های اضافی

موارد سئو تکنیکال از زبان کاردان سئو

1. بهینه سازی نقشه سایت یا Sitemap

نقشه سایت فایلی است که به موتورهای جستجو اجازه می‌دهد درک بهتری نسبت به ساختار و بخش‌های مختلف سایت شما داشته باشند. جدای از تعیین ساختار سایت، نقشه شامل اطلاعات دیگری نیز می‌شود.

2. بهینه سازی فایل ربات سایت یا Robots.txt

فایل ربات سایت یا Robot.txt روی هاست ذخیره می‌شود. این فایل به شما اجازه می‌دهد که کمی روی اقدامات خزنده‌های موتورهای جستجو کنترل داشته باشید.

3. بررسی و بهینه سازی ساختار URL

شاید جالب باشد بدانید که کوتاه بودن و زیبایی آدرس صفحات سایت شما برای گوگل حائز اهمیت است. البته این اهمیت خیلی هم چشم‌گیر نیست، اما باز هم جای توجه دارد.

۴. برطرف کردن لینک های شکسته و صفحات ۴۰۴ و زامبی

پیش از هر چیز باید بدانید که صفحات ۴۰۴ صفحاتی هستند که محتوای‌شان به صورت تمام و کمال پاک شده است. قابل ذکر است که اگر یک صفحه را از سایتتان حذف کنید، آن صفحه از گوگل پاک نمی‌شود.

۵. بهینه سازی سرعت سایت

گوگل به سرعت سایت اهمیت زیادی می‌دهد. اگر شما محتوای بهتری نسبت به رقیبتان داشته باشید، اما سرعت سایتتان پایین باشد، گوگل شما را در اولویت قرار نخواهد داد.

۶. بررسی موبایل فرندلی بودن

برای دریافت بازخورد بهتر باید سایت شما رسپانسیو باشد. گوگل به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهد، زیرا بسیاری از کاربرانش از گوشی‌های موبایل یا تبلت استفاده می‌کنند.

7. فعال کردن HTTPS و SSL

SSL یا Secure Sockets Layer یک پروتکل امنیتی است که وظیفه حفاظت شدید از انتقال اطلاعات بین کاربران و سایت را برعهده دارد. در چند سال اخیر حساسیت گوگل نسبت به پروتکل SSL بیشتر شده است.

۸. ثبت در نقشه گوگل

ثبت کردن سایت در نقشه گوگل هم بسیار حائز اهمیت است. نقشه گوگل را می‌توان محبوب‌ترین نقشه آنلاین در بستر اینترنت دانست. 

9. نشانه گذاری های استاندارد گوگل یا استراکچر دیتا شامل FAQ، Rating

گوگل برای تشخیص کیفیت محتوای سایت شما از چندین الگوریتم مختلف استفاده کرده و فاکتورهای متنوعی را لحاظ می‌کند. کلمات کلیدی، کلمات مرتبط، وجود تصویر و … از جمله این موارد هستند که گوگل از آن‌ها برای تشخیص سطح مقاله شما کمک می‌گیرد. google-structured-data

۱۰. بهینه سازی ریدایرکت ها 

ریدایرکت کردن به معنای ارجاع دادن یک لینک به صفحه‌ای دیگر است. از چه راه‌هایی می‌توان برای ریدایرکت کردن استفاده کرد؟ ریدایرکت 301 (انتقال دائمی) یکی از معروف‌ترین روش‌ها به حساب می‌آید. 

11. بهینه سازی کدنویسی سایت و متا تگ 

متاتگ‌ها با بهبود شرایط مطالب، موجب افزایش ترافیک سایت می‌شوند. متاتگ‌ها جزو مهم‌ترین موارد در سئو تکنیکال هستند و از اهمیت بالایی در سایت‌ها برخوردارند.

۱۲. ایندکس بودن صفحات

خدمات سئو تکنیکال به ساختارمند کردن و منظم شدن سایت کمک می‌کند. زمانی که یک سایت ساختار مناسبی داشته باشد، موتورهای جستجو در بررسی آن‌ها عملکرد بهتری خواهند داشت

۱۳. خوانایی صفحات

برای نمایش محتوای سایت روی مرورگرها از زبان نشانه‌گذاری HTML استفاده می‌شود. در واقع این زبان به مرورگر می‌گوید که چه چیزی باید به نمایش درآید.

۱۴. مدیریت جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه‌ نویسی تفسیری است. این زبان به صورت خط به خط اجرا می‌شود و همین موضوع کاهش سرعت پردازش اطلاعات را به دنبال دارد.

۱۵. رفع ارورهای گوگل سرچ کنسول

گوگل سرچ کنسول معمولا خطاها را به دو گروه تقسیم می‌کند. یکی از خطاهای سایت و دیگری خطاهای URL. برای رفع ارورها معمولا خطاهای URL در اولویت دوم قرار می‌گیرند

جدیدترین مقالات کاردان سئو