کاردان سئو

بک لینک - بک اند سئو

بک لینک خارجی چیست؟ + 2 روش ساخت بک لینک رایگان

آخرین بروزرسانی: 10 شهریور 1402 @ 5:19 بعد از ظهر
فهرست محتوا
0
(0)

بک لینک، یکی از جدیدترین و تخصصی ترین مباحثی است که باید در سئو خارجی به آن توجه ویژه ای کرد، اما متاسفانه در اکثر مواقع این موضوع در بین سئوکاران به درستی رعایت نمی شود و اصلا بهتر است که این طور بگویم برخی از افراد سئو کار هیچ استراتژی دقیق و منظمی برای لینکسازی خارجی ندارند. حال باتوجه به بررسی های که صورت گرفته، وبسایتهای که از بک لینک خارجی استفاده کردند باتوجه به استراتژی لینکسازی که پیاده سازی می کنند نتیجه بخش خواهد بود.

با توجه به این بررسی ما به این نتیجه رسیدم که اگر بک لینک های منتاسب و هوشمند در لینکسازی خارجی برای درج رپورتاژ استفاده شود به موفقیت سایت کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله رپورتاژ آگهی چیست را مطالعه فرمایید.

بک لینک رایگان - بک اند سئو

نکته اول: برخی از کارفرمایان یا مدیران کسب و کارهای اینترنتی برای پرداخت هزینه رپورتاژ دوری می کنند و به این موضوع زیاد اهمیت نمی دهند و قصد هزینه کردن در این مورد را ندارد اما دوست دارند که در کلمه کلیدی مد نظر خود رتبه بگیرند. حال راهکاری که برای این موضوع من پیمان تنگستانی دارم این هست که از سایت های خارجی که بک لینک رایگان سرویس می دهند استفاده کنید و بدون صرف هزینه به نتیجه لازم خواهید رسید.

نکته دوم: توجه کنید که برای ایجاد بک لینک های رایگان خارجی قبل از انجام هر کاری باید یک سری از ویژگی ها را در خصوص سایت های خارجی بدانید که برای آشنای با این ویژگی ها با ما همراه باشید تا تکنیک های لازم برای این درج بک لینک را یاد بگیرید.

چگونه بک لینک خارجی به صورت رایگان بسازیم؟

برای ساخت بک لینک با کیفیت خارجی باید به این موارد قبل از شروع لینکسازی دقت کنیم:

  1. اعتبار دامنه:
    • نکته بسیار مهمی که باید برای درج آگهی خود توجه داشته باشید باید به قدمت آن سایت ها هم دقت کنید چراکه هر چه اعتبار دامنه این سایت ها بالا باشد باعث افزایش اعتبار سایت شما می شود.
  2. اعتبار صفحات:
    • در خصوص اعتبار صفحات سایت یا Page Authority
  3. اعتبار اسپم اسکور:
    • برای انتخاب سایت مناسب حتما باید قبل از خریداری، با استفاده از سایت Moz این پارامتر را چک کنید که اگر اسپم اسکور بالای داشته باشد نباید خریداری شود و اگر در این نوع سایت ها رپورتاژی درج شود احتمال نگرفتن نتیجه بسیار بالا است.

چند روش ایجاد بک لینک رایگان

  • فعالیت در فروم ها
  • انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی
  • ثبت نظر در وبلاگ و وب سایت
  • ثبت صفحه در وب دایرکتوری
  • ثبت پست میهمان در وب سایت

سخن پایانی

این مقاله در سایت کاردان سئو تهیه و تولید شده است. همچنین اگر پیشنهاداتی در جهت کیفیت و موضوعات مقالات داشته باشید می توانید خیلی راحت در بخش ارسال نظرات پیشنهادات خود را برای ارسال نمایید. همچنین اگر قصد دارید که به صورت تخصصی یادگیری سئو سایت را در برنامه داشته باشید این نوید را به شما می دهیم که برای درک بیشتر این مفهوم و آشنایی با استانداردها و تکنیک های حرفه ای سئو با ما در آموزش سئو اصفهان همراه باشید.

چقدر مطلب براتون مفید بوده؟

با ستاره به ما امتیاز بدید.

بیشترین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0

بدون هیچ امتیازی البته شما الان امتیاز میدی! میدونم.

پیمان تنگستانی
پیمان تنگستانی
هزاران کلیدواژه در گوگل جستجو کردم تا یاد بگیرم و این جستجو ها همچنان ادامه دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات کاردان سئو