کاردان سئو

بهبود سئو سایت - بک اند سئو

بهبود سئو سایت با انجام 3 کار تخصصی در سال 2023

آخرین بروزرسانی: 10 شهریور 1402 @ 5:51 بعد از ظهر
فهرست محتوا
0
(0)

بهبود سئو سایت از همه چیز سخت تر شده و دیگر مانند قبل نیست. در گذشته رقابت بسیار ساده تر بود و شما با یک مقاله هزار کلمه ای می توانستید، رتبه های خوبی را در سئو دریافت کنید. اما در حال حاضر رقبا زیاد شدند و به علت بازار بکر و سرشار از درآمدی که در اکوسیستم سئو و کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد، سرمایه گذاری های فراوان بر روی آن صورت گرفته است. به این علت ما باید هوشمندانه تر عمل کرده و کارهایی را انجام دهیم که از رقبا جلو بزنیم.

شاید رقیبانی باشند که از نظر بهبود سئو سایت عملکرد خوبی داشته باشند ولی اگر استراتژی سئو مناسبی نداشته باشند شک نکنید که در آینده با شکست مواجه خواهند شد و رقیبان از آنها سبقت می گیرند. در این مقاله با 3 روش برای بهبود سئو سایت آشنا می شویم که اگر به صورت حرفه ای و تخصصی با این موارد کار کنید پروژه های خود را به شکل باورنکردنی سئو خواهید کرد.

بهبود سئو سایت - بک اند سئو

1- بهبود سئو سایت: محتوای غنی و مرتبط منشتر کنید

سئو سایت: محتوای غنی و با کیفیتی که کارآمد باشد و نیاز مخاطبان را برطرف کند مهم ترین دلیل برای ربات موتورهای جستجوگر است که در رتبه بندی به شما نسبت به رقیبان خود رتبه خوبی بدهند. خبری که در سال های اخیر مطرح بوده این است که هیچ چیز به جای محتوای متنی نمی توانست نیازهای کاربران را رفع کند و به همین دلیل بود که اکثر سایت ها نویسندگانی را استخدام کرده بودند تا برای آن سایت ها نسبت به حوزه کاری خود محتوا تولید بکنند.

اما در سال 2022 تولید محتوای ویدیویی به شدت مورد پسند کاربران قرار گرفته است به این خاطر که دیگر مانند گذشته کاربران حوصله خواندن ییک محتوای طولانی را ندارند و دوست دارند که در سریعترین زمان ممکن به نتیجه ی که مد نطر دارند برسند. در نتیجه در سال 2022 برای بهبود سئو سایت تولید محتوای ویدیویی به شدت برای کسب و کارها مهم خواهد بود.

2- بهبود سئو سایت: محتوای خود را به صورت منظم بروز رسانی کنید

بهبود سئو سایت: احتمالاً متوجه شده اید که ما نسبت به تولید محتوا خیلی اشراف داریم و تاکید ما برای تولید محتوای سایت خود به صورت ویدیویی است. حالا برای اینکه موتور جستجو محتوای سایت شما را بررسی و ایندکس کند اگر یک برنامه ریزی منظم و حساب شده ای داشته باشید و مقاله های سایت خود را مرتب بروز نگه دارید گوگل از این سبک بی اندازه خوشش می آید و دوست دارد که تازگی محتوا را در سایت ها احساس کند همچنین به عنوان یکی از بهترین شاخص های مرتبط بودن سایت در نظر گرفته می شود، بنابراین حتماً آن را تازه نگه دارید. محتوای خود را بر اساس یک برنامه زمان بندی مشخص منتشر کنید و در صورت نیاز در یک دوره به روز رسانی کنید.

با توجه به اینکه در گذشته استراتژی های که برای تولید محتوا در نظر گرفته میشد نوشتن یک محتوای آسمان خراش بوده که یک نوع محتوای عالی و مورد پسند گوگل بوده است. اما امروزه استراتژی پیلار و کلاستر خیلی جوابه بخاطر اینکه الگوریتم های گوگل این نوع محتوا ها را به عنوان مرجع در نظر گرفته. پیلار و کلاستر به این معناست که شما یک محتوا مادر ایجاد کرده و بقیه محتوا ها به عنوان فرزندان آن محتوا مادر به حساب می آید سپس کاربر را به مقالات مادر ارجاع می‌دهد که به صورت کامل و مفید در مورد آن موضوعات محتوا ارائه داده‌اند.

3- بهبود سئو سایت: متا دیتا

بهبود سئو سایت: در سایت های وردپرسی با نصب یک افزونه رنک مث می توانید این متا داده ها را تغییر دهید ولی اگر سایتی برنامه نویسی شده بود باید به برنامه نویس سایت بگوید که یک پنل برای دسترسی سئو سایت ایجاد کند تا متای سایت های کد نویسی شده را سئوکار قرار دهد.

متا داده عنوان

متا داده عنوان بسیار برای یک صفحه مهم است به این دلیل که زمانی که کاربر یک کلمه کلیدی را در گوگل سرچ می کند در صفحه نتایج گوگل متا داده و توصیحات داده است که به کاربر نمایش می دهد. پس در نتیجه باید این متا را با دقت و با رعایت تمام اصول سئو رعایت کنید.

متا داده توضیحات

متا داده توضیحات هم همانند متا داده عنوان مهم است زیرا شمای کلی را در باره یک صفحه به کاربر می دهد که موضوع اصلی سایت چه هست و یک دیدی را به کاربر بدهد که این صفحه ای که مد نظر دارد در صفحه نتایج گوگل قصد دارد کلیک کند را داشته باشد.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی داشتیم که 3 مورد از بهبود سئو سایت را برای شما بیان کنیم چراکه با دانستن این موارد می توانید در سریعترین زمان صفحه سایت خود را بهینه کنید حال اگر این سه مورد را ندانید و مشکل داشته باشید با خواندن مقاله های مرتبط در این سایت می توانید به دانش خود بیفزاید و بهبود سئو سایت خود را تسریع بفرماید. کاردان سئو از شما عزیزانی که مقاله های ما را در شبکه های اجتماعی بازتاب میدهید سپاس گذار است.

این مقاله در سایت کاردان سئو تهیه و تولید شده است. همچنین اگر پیشنهاداتی در جهت کیفیت و موضوعات مقالات داشته باشید می توانید خیلی راحت در بخش ارسال نظرات پیشنهادات خود را برای ارسال نمایید. همچنین اگر قصد دارید که به صورت تخصصی یادگیری سئو سایت را در برنامه داشته باشید این نوید را به شما می دهیم که برای درک بیشتر این مفهوم و آشنایی با استانداردها و تکنیک های حرفه ای سئو با ما در آموزش سئو اصفهان همراه باشید.

چقدر مطلب براتون مفید بوده؟

با ستاره به ما امتیاز بدید.

بیشترین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0

بدون هیچ امتیازی البته شما الان امتیاز میدی! میدونم.

پیمان تنگستانی
پیمان تنگستانی
هزاران کلیدواژه در گوگل جستجو کردم تا یاد بگیرم و این جستجو ها همچنان ادامه دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات کاردان سئو